Updatering



Som vanligt känns det som om jag är en riktigt dålig bloggare som aldrig skriver något. Vi får väl hoppas att det blir någon förändring på det. Jag har tillbringat en del av förmiddagen till att updatera mig genom att skaffa lite ny musik. Det var ett tag sen som det tillkom så här många album på en och samma gång så nu har jag en hel del att lyssna igenom.

Hot Chip - The Warning

Fleet Foxes - Sun Giant EP

Franz Ferdinand - Tonight

Crystal Castles - Crystal Castles

Simian Mobile Disco - Attack Decay Sustain Release

Spiritualized - Songs in A&E

The Streets - Everything Is Borrowed


Det kan hända att jag slänger in någon kommentar senare, om hur albumen var.



Spiritualized - You Lie You Cheat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0